Your Cart

Veel gestelde vragen

algemene informatie

Wat is de levertijd van mijn bestelde artikel?
De standaard levertijd bedraagt 3 tot 5 werkdagen na bestelling. Spoed? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een track and trace code per email.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,95 bij een standaard levering.

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
Bij een bestelling boven € 150,00 betaalt u geen verzendkosten. Dit geldt alleen voor afleveradressen in Nederland.

Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij werken met DHL en PostNL.

Kan ik een eigen ontwerp of logo laten graveren?
Ja dat is mogelijk! U kunt dit bij het te bestellen artikel opgeven door middel van het tekstveld of de upload knop.
Het upload bestand of de tekst is per artikel, bij meerdere artikelen met eenzelfde tekst, logo of ontwerp moet u dit steeds opnieuw invullen of uploaden.
U kunt ook contact met ons opnemen via info@geschenkgraveren.nl of telefoonnummer 036-7410390.

Kan ik tekst en een logo combineren?
Ja, het is mogelijk om zowel tekst als een logo te combineren, mits er voldoende ruimte op het artikel is.

Wat voor type bestanden kan ik gebruiken voor het uploaden van mijn ontwerp of logo?
Onze website accepteert .JPG en .PNG bestanden.

Kan ik ook eigen artikelen laten graveren?
Ja. Het is mogelijk om eigen artikelen aan te leveren en te laten graveren.
Houd er wel rekening mee dat een product kan breken of een gravure mislukt. Dit proberen wij natuurlijk te voorkomen. Het laten graveren van zelf aangeleverde artikelen is voor uw eigen rekening en risico.

Neem voor een prijsopgave en mogelijkheden contact met ons op via info@geschenkgraveren.nl of telefoonnummer 036-7410390.

Uit welke lettertypes kan ik kiezen?
Bij de artikelen ziet u de meest gebruikte lettertypes. Wilt u liever een specifiek lettertype (bijvoorbeeld de huisstijl van uw kantoor), laat het gerust weten.    Wij hebben de beschikking over duizenden lettertypes.
Letters en afbeeldingen graveren wij altijd in contouren/outline. Alleen bij het gebruik van onze lasertechniek kunnen we vlakken opvullen. Het gebruik van laser is helaas niet op alle artikelen mogelijk.
Metalen artikelen en grote glazen vazen kunnen wij niet van een lasergravure voorzien.
Voordat wij starten met graveren ontvangt u eerst een proefopmaak (per email) ter goedkeuring.

Wat als ik grotere aantallen wil bestellen?
Bij grotere aantallen kunt u contact met ons opnemen via info@geschenkgraveren.nl of telefoonnummer 036-7410390. Wij kunnen u dan een aanbieding doen.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Is uw artikel voorzien van een gravure? Dan is dit niet mogelijk (zie onze algemene voorwaarden).
Eventuele breuk moet u binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling melden. Als eenzelfde artikel nog voorradig is, vervangen wij dit kosteloos.                      Is het betreffende artikel niet (meer) op voorraad, dan krijgt u (uiteraard na overleg) een alternatief artikel aangeboden.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uitsluitend via ideal betalen. Via de afrekenpagina krijgt u deze keuze aangeboden.

Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen via info@geschenkgraveren.nl of telefoonnummer 036-7410390.
Onze showroom is gevestigd op Kwarts 62 in Zeewolde en is uitsluitend op afspraak te bezoeken.

Wat gebeurt er met de gegevens in mijn account?
Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van Geschenkgraveren. Hierbij houdt Geschenkgraveren zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Ik ben mijn wachtwoord van Geschenkgraveren account kwijt?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via Geschenkgraveren door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’, vul daar je e-mailadres in en je ontvangt een link om je wachtwoord te resetten.